Digitalisering en online marketing zorgt voor een andere rol van de mens: de verkoper. En deze rol wordt steeds belangrijker.
In veel markten is het duidelijk dat mensen vooral met mensen werken, en niet zozeer met organisaties. Met name in B2B, maar ook in veel B2C markten bepaalt het persoonlijke aspect een groot deel van het succes van de onderneming. Maar worden onze huidige commerciële medewerkers voldoende opgeleid en begeleid om dit ook te benutten?
Ik begeleid verkoopteams c.q. commerciële teams door ze de handvaten te geven om hun meer resultaat te halen, vaak met minder inspanning. Denk hierbij aan:
Wil jij jouw verkoopteam in haar kracht zetten? Slimmer te laten inspelen op de verkoopmogelijkheden? Beter te laten onderhandelen? Om zo sneller, slimmer en betere resultaten te halen?
Laten we dan eens met elkaar van gedachten wisselen over de mogelijkheden. Er is meer mogelijk dan je denkt. Want als je wilt winnen, dan moet je trainen, oefenen en je samen verder ontwikkelen. Dat doet de concurrentie toch ook?
Het is mogelijk om de onderneming een impuls te geven door inzet van onderstaande diensten.