In veel organisaties neemt de rol van marketing in de strategie toe. Niet alleen op het commerciële vlak richting (potentiële) klanten, nieuwe markten of bestaande relaties. Juist ook bij de werving van nieuwe medewerkers of business partners. Denk aan de toenemende invloed van de digitale informatie op de (potentiële) klant c.q. medewerker en zijn gedrag. Dit stelt hoge eisen aan de digitale aanwezigheid van een organisatie en haar medewerkers.
Ik begeleid organisaties om de digitale kansen beter te benutten met o.a.:
Naast de bepaling van de marketing strategie verzorg ik desgewenst in samenspraak met betrokkenen de daadwerkelijke uitrol van de acties, die nodig zijn om snel het beste resultaat te boeken.
Zo kan het management en haar team zich blijven richten op de continueren van de bestaande business, zoals productie, klanttevredenheid en medewerkertevredenheid. En is de ontwikkeling van de organisatie geborgd doordat het wordt aangestuurd door een specialist met focus op groei.
Het is mogelijk om de onderneming een impuls te geven door inzet van onderstaande diensten.