Veel organisaties worden in hun groei beperkt doordat ze het lastig vinden om voldoende goede nieuwe medewerkers aan te trekken. Is dat in jouw organisatie ook het geval?
En kost dat nu en in de toekomst serieus geld? Doordat bestaande projecten eigenlijk niet goed of te duur uitgevoerd worden? Dat je nieuwe of bestaande klanten niet van dienst kan zijn, doordat je de kwaliteit niet meer kunt garanderen? Omdat je gewoonweg onvoldoende mensen hebt om het goed uit te voeren? Terwijl ze er wel zijn?
Dan kan het zijn dat de communicatie van je organisatie onvoldoende gericht is op het aantrekken van passende goede medewerkers. Want roepen dat je mensen zoekt of vacatures hebt, is allang niet meer genoeg. Wat dan wel?
Ik begeleid organisaties bij het omdenken van een bestaande klantgerichte communicatie naar een werknemergerichte uitstraling en aanpak. Op een wijze die ook nog eens nieuwe klanten aantrekt! Hierbij maak ik gebruik van bekende marketing principes, die ik heb omgebouwd naar werknemer marketing door toepassing van:
Ik heb hierin fouten gemaakt, ben in valkuilen gestapt, en gepokt en gemazeld weer uitgekomen. Deze kennis en ervaring wil ik graag met jou delen, zodat jouw organisatie de juiste mensen binnenkrijgt en verder groeit.
Wil je weten wat bovenstaande zou betekenen voor jouw organisatie? Neem gerust contact met mij op om hierover door te praten.
Het is mogelijk om de onderneming een impuls te geven door inzet van onderstaande diensten.